Friday 26 February 2010

lagu best-realisation



Ola..
sejak dua menjak ni aku jatuh hati plak kat diz song..melodi lagu ni agak menginsafkan aku seketika..lagu ni mcm bersifat ketuhanan bgi aku..ntah la org len punya pendapat mcm mna..
but moh xsuka lagu ni..hahaha...idk why..seyesly bila aku dengaq lagu ni rasa insaf..ni lagu OST Tari Tirana time chika tgh sedar akan kesilapan dia..he3..
1st time dengaq tros jatuh hati..tpi xdak plak niat nak cari..just bru2 ni ja aku try search kat utube then terjumpa la lgu ni




AKAN KU JUMPA BY AZFAR

Ku mengatur langkahku
jalan tanpa bayang2-Mu
langit dan bumi setia menemaniku
matahari menyinar
tak pernah berpihak padaku
ku kepanasan tanpa perlindungan-Mu

hari berganti hari
aku masih teguh menanti
hadir diri-Mu dalam hidupku ini
rasa kecewa ada
bila kaki penat berlari
namun yakinku Kau kan kutemui

ku takkan pernah cuba berhenti
langkahku mencari cinta
yang ku tahu hanya tuk diriku
kanku terus cari
sampai hujung dunia

kerna ku tahu
akan ku jumpa diri-Mu
ohhhhh
danku kan terus
menempuh mimpi-mimpiku selalu
ooooohh

kulihat semua gembira
bila mengenali erti cinta
senyumanku beri hanya duka
bila ingin teman ku berbicara

cinta jangan sembunyi
atauku kabur mencari
hadirlah dalam hidupku ini
cinta jangan kau pergi
bila langkah ku cuba
untuk mengejar diri-Mu
oooo00

by paahinsaf

2 comments:

drcaries said...

awat aku x suke lagu tu ek???
aku pn x tau npe la..hihihihi

paahdentist said...

sbb anda pelik..he3.
jht x ayt aku??
men2 ja moh =p