Monday 8 February 2010

epi2



Hari y HAPPY..
1) dah leh nikmati gula..hahaha..satgi nak p mkn aiskrim kat sikkah...masyuk2
(LOVE & ADDICTED TO SWEET) =)))
2)dah decide tmpt mna nak p for this oliday
(esk nak bertolak)
3)dah tempah tiket nak start my adventurous journey..hopefully
(mhl kot hrga tiket,hope selesa laa ek =p)
4)mak sedara aku kat uk borong levi's utk aku n my sis =p.thank you..
(k long n k ngah jgn jelesss =p)
5) excited nak p tempat mummy return suma2 tu

thanks mr guide,bgi kmi2 ikut hmpa suma..;;;;)


'jln2 jugak paah,masuk sem bru kena la pulun..satgi sian kat mak ayh..'

so i must do it..
i can do it..
kena gak pulun for new sem
tpi semangat aku sure kobar2 diawal waktu saja..lepas tu sure terkubur balik..biasa la tu..
paah y hangat2 tahik ayam..busuk2..=p
but aku kena gak lulus..


tidak thn depan sure mak ayh x bgi jln2 time winter break..
tidak summer ni sure xleh blik raya kat mesia..(rndu2 mak ayh sgt2)
tidak aku akn hncurkan hati mak ayah aku nak tgk aku naik thn
tidak aku akan down gegila..hahaha



moh n hana lak dah kat puncak sinai kot aku rasa...selamat bersinai la ek..have a memorable experience ek..miss u all=)
jaa plak kat aussie wiff org tersayang..jga dri molek2 naaa...rndu ang gakk =)

p/s:utk kak longku dimesia,paah majuk ngn kak utk seminggu,tapi paah xmau ngaku bila kak tnya..huhuuu

by paahhappy =)

No comments: