Monday 1 March 2010

rumas ;;)

gambar hiasan



Semalam 28 feb...aku termakan pujuk rayu kak wani n fatin nak p serbu kedai makan baru y ada wat promotion:40% off selama 2 hri..xslh semalam la last promo tu..baiklah..pas ja solat asaq,kmi pun mengatur langkah kekedai makan tersebut y terletak di bwh imarah umh pizah(i'm sure pas ni ahli umh pizah jdi pelanggan tetap kedai tu..opss~)

sampai2 ja,masyaAllah,rmai gak la org kat luaq kedai tu tunggu turn nak masuk dlm tu..hurm,almaklumlah kedai tu xdak la besaq mna..so mcm sardin skit la + semua nak mkn murah+ nak try mknn kat kedai mkn bru katakan...included me..tpi aku highlight kat y murah tu ja ek..
hahaha...

ok,kmi plan nak wat reservation ja la kan dri melangut tgu kat luaq kedai tu..tup2,dengaq kata tuan kedai mkn ckp at least kul7.30pm bru kosong..time tu kul5 pun x agi..haish2..tros geng2 dentist wat keputusan nak p NUSAN(kedai mkn gak,jual mknn melayu kat bumi mansoura ni)..tup2,NUSAN pun penuh.."haish,semua pakat nak mkn rini apakah??"bebel aku..padahal kat umh moh n kak nad dok msk kot..aku y saja gegeh nak gak mkn luaq..xpa la..ngn kwn2 dentist y len..enjoy gak kluaq mkn reramai mcm tu..hahaha
at last,depa decided nak mkn kat RUMAS...

"waa,RUMAS??ni excited nak p ni..dri dlu dok dengaq ja nama kedai mkn tu..xpenah smpai2 agi..depa ckp aym bakaq dia best",bebel aku...
"Laa,sian paah xpenah smpai RUMAS lgi..jom kmi bwa",org len berkata..
ngeh3...aku pun excited la jln nak p kedai mkn tu kan...
masa dok jln tu,aku dok pelik la..awt menghala ke kedai makan asia..
smpai2 ja kedai tu,"Lorh,ni ka RUMAS??Ceh2,aku tertipu.Ni ka RUMAS y selama ni digembar-gemburkan??",kecoh aku.
"Ya la paah,ni la RUMAS,haish2",ala2 mcm ni la reaksi y len2..hahaha

klu ni lah RUMAS,ada la dlm 2 3 kali aku dah jejak kaki kat sini.Dalam kepala otak aku,mati2 ingt RUMAS dan kedai makan asia adalah tempat mkn lain2..Rupa2nya RUMAS adalah singkatan kedai makan rumah asia..senget,sengal,bongek suma ada kat aku time tu..muahaha..bru ja tau kot semalam..
kesengalan kami =)


dalam bayangan aku,RUMAS tu mcm kedai mkn gah la..ala2, Ceaser ka,klu nak up skit Bahgat Sahmer ka..mcm tu la..tgk2 kedai mkn ni ka..hahahaha...
ngok ngek tol aku ni...=p..tapi at least aku dah tau apa itu RUMAS..
(cewah,mcm la pntg sgt=p)

but semalam best la mkn reramai...kecoh reramai ni..tau ja la bila pompuan bersembang,kecoh satu bilik makan tu kot..sory la abg2 RUMAS..kmi terlebih menceriakan kedai anda ;;;)

by paah

3 comments:

Loki said...

RIMAS penah pegi x?hahaha

paahdentist said...

x2..kedai mkn gak ek??
jom loki belanja aku kat sana..
ngek~
hahaha

Ifah Ibrahim said...

haha pa daaa paah nie ishk3