Monday 11 January 2010

selamat hari lahir mak


120110
Tarikh ni adalah besday mak aku iaitu Puan Sopiah Saad
Mak,paah amik kesempatan ni nak wish Selamat Hari Lahir...
May Allah bless u..Paah doakan mak dpt apa y mak nak..
Paah tau,sure slh satunya mak nak tgk anak2 mak berjaya kan??he3
InsyaAllah Paah akan merealisasikan harapan mak ayh..(ayt skema=p)



Mak,terima kasih kerana melahirkan kami 6 beradik..
Terima kasih sebab berjaya didik kami semua..
Terima kasih sebab bersabar dengan perangai kami semua..
Terima kasih melayan kami semua even masa tu mak penat..
Terima kasih yang x terhingga untuk semua pengorbanan yang mak wat utk kmi semua

Tapi,kadang2 kami semua alpa..
Kami x pandai nak ucap terima kasih..(paah ja kot=p)
Kami x pandai nak lahiriahkan kasih sayang..(paah ja kot=p)
Paah lukakan hati mak..
Paah x ikut cakap mak..
Tapi mak,lepas tu sure paah akan rasa,serba salah sangat..
"Awt aku ni jadi mcm ni..."
Tapi mak,percayalah...paah x bermaksud semua tu..
Mungkin xdapat berfikir dengan waras dan mau ikut kata hati yang kadang2 bercanggah dengan pendapat mak...
Mak,maafkan paah...
Paah akan cuba jadi anak yang solehah..(aminn)
Paah akan cuba mematangkan fikiran...

Last skali,mak doakan paah dan kwn2 kat sini ya..
InsyaAllah jika umur pnjang,tahun 2013 baliklah paah dengan kelulusan sebagai dokter gigi berjaya...

by paahsygmak=)

2 comments:

aina baek said...

ayat sdey lg...kalo aku jd mak hg,sure aku nangis teresak2..haha;p

paahdentist said...

hahaha..aina ni..
nak ka aku wat ayt sdh utk ang??=)