Tuesday 19 January 2010

kelas dibatalkan :(



"alamak,kelas batal la plak..haishh..."

Apakah perasaan anda bila kelas dibatalkan??hohoho..selalunya aku akan agak suka(haishh,dasar paah pemalas)..tpi for da 1st time maybe utk thn ni =p,aku rasa sgt sedih..mna x nya,aku smpai kat kelas practical oral morphology b4 pkul 10pgi agi..sebab kelas tu start kul10pgi..Argh!!agak terasa nak jerit disitu..Sebab??Xkan la aku sedih smpai agak nak emo semata2 sebab kelas dibatal kan??Sure hmpa semua ragu..kan2??

Sebenarnya,aku baru ja smpai dari Cairo pagi tdi..Aku bru ja smpai dari sleep'ter'over dirumah Anah kat Sayeda Zainab,Cairo.Pagi tdi,dalam kul6.40pgi, aku dah keluaq umah bergegas ke Ramsis nak dptkan tremco pulang ke Mansoura tercenta.Dah la pgi tdi agk la sejuk.Kalau ikutkan hati,nak ja aku smbg tidoq pas subuh(jgn tiru aksi ini=p).Dah la aku ni jenis mls bgn awl pgi.Gelak ja kwn2 aku y lain bila tau aku bertolak awl2 pgi.Mereka mcm agak 'kagum' sebab aku bgn diawl pagi n tros rushing balik.Pagi tdi,pas amik Metro turun di Ramsis,aku tros mencari kelibat tremco ke Mansoura..Nak tunggu isi tremco tu penuh ada la dlm 30minit.Tepat jam kul7.40pgi tremco bergerak ke Mansoura n aku tiba di Mansoura tepat pkul9.40pgi.Ammu tu bawa laju abis la..Sebab selalunya perjalan Cairo-Mansoura memakan masa selama 2jam 30mnt..Tapi tadi just 2jam ja..Gembira gak la sebab x terlewat smpai kelas.Sampai ja kat Utubus Gadid(stesen bas),tros aku amik teksi ke Tibb Asnan(Fakulti Pergigian).

Sesampai di makmal,kak nad pun bgtau..'Alamak paah,kelas Practical Oral MOrpho dibatalkan la'.Opss..terkesima aku disitu..huk3...Tidakk!!!!Kalau aku tau,aku pulang lewat skit kot hari ni.Xyah la aku bangun diawal pagi mengharungi kesejukkan pagi.Dah la ada satu hajat lagi x tertunai disana.Anah ada gak goda aku soh bertolak lmbat,bukan anah ja..ada ja lgi soh bertolak lmbt skit.Tapi sebab perasaan serba slh utk ponteng practical,aku kuatkan semangat gak balik pagi tu..Lagi pun kelas ni ajaq cara nak ukir gigi.Aku dah la bukan org seni.Tangan x lembut mcm org lain n senang cakap x pandai buat gigi mcm org lain.Payah gak kott.Haishh....Nasi dah jadi bubur..(mcm la probs besaq sgt=p)

Tapi xpa la,betoi la kot ckp Anah,'ada hikmah kot sebalik ni'..Hurmm,maybe..Apa2 pun alhamdulillah aku selamat smpai kat Mansouraa..=)

N thank you very2 much kat Anah sebab sudi layan aku even sibuk dok menelaah utk exm..To Pait sebab bwakan brg2 aku dari Mesia.Umair hantar aku ke Metro dipagi hari.x lupa gak kat housemates anah y lain sbb bagi aku bermalam disana..:)

Hint*Tremco=pengangkutan awm ala2 van

by paahkelamkabut

5 comments:

conan said...

best x pi sana

paahdentist said...

apa y best dik?? =)

conan said...

tempat kak anah....
still kat cairo kan

paahdentist said...

owh..bleh la bestnya..cairo ibu negara mesir..he3
xdak la..kak dah blik mansoura la dik =)

Unknown said...

hahha