Thursday, 21 January 2010

hepi besday siti syg..=)



Tanggal 21 Januari.di Besut,Terengganu lahirlah seorang bayi perem
puan yang comel lagi putih kemerah-merahan(humaira).Bayi
ini adalah hasil perkahwinan antara Encik Marosadee Pataepannang@Mohd Salleh dan juga Puan Rawiah Bt Abas.Bayi ini adalah berketurunan Kemboja.Namun kini beliau pandai berbahasa Melayu k..sebab dibesarkan di Kelantan,Malaysia..Beliau diberi nama Siti Fatimah .. Besesuai dengan namanya,dia kini membesar dengan budi pekerti yang baik dan cantik paras rupa.=)


Hahaha...haishh..xpndai la nak wat ayt skema..Like always..sory la CT if ayt2 ni x sedap..
OK maa...nak amik kesempatan ni,as wakil FAFAFA nak wish kat CT
epi besday sayang...
May Allah bless u k...N kami doakan CT akan dapat apa y CT
hajati.AMINNN..=)(x membawa mksd apa2 k)


Hurm..apa agi ek...Kami doakan y terbaik wat C
T..Hope jdi doc yang cemerlang,gemilang n terbilang =)
Kuatkan hati bila ada probs ek..Hadapi probs dengan senyuman..cewahh(mcm aku mcm tu jaa).Bak kata kawan aku,enjoys da probs...he3...I know u can face it..Pastu,hope jdi pemimpin yang berkaliber...Dah lama x jumpa CT,mna xnya,busy ngn PCM..tpi xpa...kmi berbangga ada kawan nag aktif mcm CT syg..he3
Hurm..dah kering idea la CT...ok la ek

moh.hana.paah

P/S:sory CT terlambat post...=)

by paahsygct


3 comments:

GadisBerbajuBiru said...
This comment has been removed by the author.
CT said...

TQ paah dan ahli2 nya

i luv u all *speecless*

hehe.doakn kita semua ek.. ;)

TERHARUNYA..nak peluk paah....rinduuuu

merpatiputih said...

ct...sory tau lmbt post n wat ct tertunggu..he3...syg ct gakk=)