Sunday 11 September 2011

best x?


Satu malam aku menerima satu sms dri pengantin baru.

pengantin baru: Salam paah.nak tanya ni.Nak confirmkan btl or x.Paah ada bagi adiah y tshirt mini cooper tu ke?

Blur sat.huaa.padahal aku x bgi adiah apa sgt pun.just benda simpla ja.even i knew she likes mini cooper very much. tapi ritu x terpk plak pasal tu.adeyhh

Aku: Salam.eh xla.he3.

pengantin baru: Ok.sapa ek bgi adiah tu.xdpt nak detect sape.keke.Ok tq tau paah ats kedatangan paah n mai. Maaf xdpt nak lyn dgn baik. Kelam kelibut. He3..beraya agi skrg??


Aku:He3..phm la.nak lyn sorg2 mmg la x mmpu.Xdak la.Mood rya da abis pun. Bydaway thniah skali g :)
(aku bdget seorg adik y memahami.hahaha)

pengantin baru: He. ok. Tq ats ucpn. Paah balik oct eh?


Aku: Sesama.aiwah.6/10. awt ya pengantin bru?ni bila p ganu?esk ka?
(sebab belah laki kat ganu seminggu lepas knduri belah perempuan)

pengantin baru: Sja tnya. G ganu jumaat ni.Knduri cni sabtu. Jom g ganu kalo xda ape2 =D

Aku: he3.xpa la.segan ngn suami pengantin bru.cewah. g pun sabtu ni mmber cairo tu nak kwen. thanks jemput. Best x dah jadi isteri org? :P


pengantin baru: Hehe. Best! dpt pegang lelaki ajnabi :P

Aku: Ha2.Lawak la plak. Segan pun ada kami baca :P


pengantin baru : betul paah. Xpayah  rase bersalah pun cuz halal. He, moga paah dpt jodoh y baik2 juge! :>
(mmg jdh kak tu baik,dak DQ )


Aku: Jgn buat kmi excited nak ikt jejak pengantin baru. Amin2.nak dpt baik kna jadi baik jgak la :)


Tu komen org y baik selepas bergelar isteri org. Baik kat sini bermaksud menjaga segala pergaulan sebelum mndji isteri y sah kepada suami org :)
Sedih sbb kak ni dah kwen.lepas ni aku xleh nak p menempek selalu dah kat umh dia sbb dia dah bersuami.Ada org y lbh memerlukan dia dari aku :)


pss:ada pengantin lagi baru. semalam :) tapi aku xdak pic dia. tahniah anah. aku tumpang happy utk ang ngn helmi :) lepas ni aku xleh dah la p cairo tumpang tidoq umh :(


No comments: