Tuesday 22 June 2010

semut :(


Agak x sopan disitu..Ada ka patut kelopak mata aku digigit semut.HU3..penih yang amat.Dah la area tu epidermis layer nipis.sure la rasa pedih sgt2.Tapi alhamdulillah la..Maybe Allah hntaq makhluk kecik tu kat aku nak suruh aku bgn dri tidoq kot.Kebetulan lambat plak aku bangun rini.Hahaha..(padahal selalu ja buat keja mcm ni =p)Even pedih n kelopak mata aku menggelembung,tapi aku syukur sebab semutlah aku dapat bgn dri tidoq dan teruskan perjuangan untuk study =)

Teringat tahun lepas,semut rumah ni time musim panas ni la dia bermaharajalela..Abis semua makanan aku dia buat operasi.Tahun ni pun sama,aku dah simpan dah meggi dlam peti ais,biskut,choc lgi la..Xmau aku share makanan ngn semut..hahaha =p

N/B:3 papers lagi akan ku hadapi.YaAllah,berikan aku kekuatan untuk semua ini..Aminnn

4 comments:

amirahsamat said...

go go paah !!
chaiyok2~ :)

paahdentist said...

hahhaa...thanks mira...
ngah cuti ka la ni??

Khairi Malik said...

er...bukan student dentist mansoura dah habis xm ke? Bukan spatutnya tgh cuti ke?
Ok la..Gud luck eh? :D

paahdentist said...

he3..tu sure dak manchester..depa mmg dah abis exm..siap dah smpai mesia dah...org amik pergigian..x abis exm g..insyaAllah 1julai ni abis la..thanks ek..anda pun gudluck =)