Tuesday 15 June 2010

gelabah



Tdi ada oral exm histology.Group aku katanya memulakan exm pkul 10.30pgi.So dalam pukul 10 kmi memulakan perjalanan ke universiti.Sampai2 sja, group y sepatutnya buat oral pukul8 ada y x buat lgi.Aku pun budget la aku akn start oral exm lambat.Tapi xdak la rasa bengang sgt sbb aku ada masa g nak baca.Kalau datang lambat,dok kat umh bukan aku nak study pun.Lepas ja tengok aku akan ditnya oleh doctor apa,kak Intan suruh p cari bilik doctor aku tu.Aku pun dengan bersahaja p la cari bilik doctor Said tu.Aku dok jenguk2 dalam bilik,ada x muka2 budak arab y aku kenai.Sampai satu bilik ni,aku terperasan sorang budak laki arb yang aku minat,kebetulan angka giliran aku dengan dia bersebelahan.Aku buat muka cuak,tnya aku kena join dah ek??Pastu laki tu angguk ,then suruh dok sebelah dia sebab kebetulan juga tinggai lagi satu tempat kosong.Exam tu dijalankan 5 orang sekaligus.Aku adalah satu2nya pelajar melayu,dan budak laki tu adalah satu2nya laki dalam kumpulan kami..Aku dah cuak.Memang jantung berdegup kencang.
Dah la aku x sopan sgt masa tu,mana xnya, aku tengah mengunyah chew gum.Tup2,tros aku terpaksa duduk depan doctor.Masa tu aku selawat byk2,pastu pk2 nak buang mna la chew gum ni.LAst2 aku jwb smbil menyorokkan chewgum dalam mulut aku ja.Hope doc x nmpak la ketidaksopanan aku.Aku bertambah gabra lps tu.Mana x nya,mmg aku x revise langsung kot selepas semalam exm written histology,sbb aku kecewa sngt jwb exm semalam.Banyak benda aku jwb aku tertukaq dengan cell lain.Ada soalan tu tnya osteocyte,aku p bgi ciri2 osteoclast.Mmg sure2 salah.Soalan tu tnya palatine tonsil,aku p jawab lymph node.Argh2!!Sangat lah sedih semalam.Aku meroyan sorg2.Sian kak nad n jaa kena melayan aku.Hahaha.

Disebabkan sgt kecewa,aku amik keputusan xmau study,study sbjek seterusnya iaitu Anatomy.Satu sbjk y aku sngt lemah.Pagi tdi bgn lmbt,senang ckp b4 p exm ada la dlm 3 4 muka surat aku belek.Pastu x baca dah.Tup2 p sana terus disoal oleh doc.Hurm..Alhamdulillah doc tu mcm mesra alam.So kurangkan kegelisahan aku.Pastu pulak budak2 arab lain baik ja,siap tlg aku bgi jwpn lagi.
Tapi ntah la..Semalam jwb written terok.Ada ura2 ckp klu x lepas mrkah y sepatutnya utk written,markah utk practical n oral x cmpuq.Hope bukan mcm tu..hu4
Hope everything ok.Suma aku serah pada-Nya..Aminnn

N/B:Khamis ni anatomy plak.One of da killer sbjek tu.Hope suma dak gigian lepas dengan jayanya..Aminnn

2 comments:

Unknown said...

haha..sgt lawok laa aksi mnjawab soklan sambil kemam chwg gum...

xpa2,positif meyhh paah positif!!!

paahdentist said...

ntah la..anat dah mcm hncus la nub..huaaaaaaaa