Friday, 18 June 2010

lampu kalimantan


YEah.Hari ni lampu bilik aku wat hal plak.Dok main lip-lap2 plak..Macam disko dah lampu bilik aku ni.Haish23..suka tau..tahun lepas masa tgh dok busy exm gak dia wat hal..la ni pun sama..apa malang la nasib aku.Ni makin buat aku hidup merantau ni..hahaha

SIsipan:ada lgi 4 papers..hope suma dpt buat ngn baik..aminn..

6 comments:

drcaries said...

ala lampu buat hal lg ke??adoi
ni x best ni aku sokong jgk la mesti kte merantau lg...huhuhu
bile bt hal pg td ok je...adoi

paahbaek said...

hahaha...ptg tdi la dok men lip lap lip lap..moh..nnti buat blik ketas biochem y alia dpt dri budak arb tu..nak photostate la

khairi malik said...

lampu tak penting. yang penting lampu meja study. ngeh ngeh~

paahbaek said...

hahaa...adeh..iya ka??mslhnya lmpu meja study pun xdak..hahaha

Anonymous said...

nanti aku belikan kaw lilin ngn mancis..biar hargai sket lampu tu..ni x..24/7 bukak mane lampu xmogok..semoge yg terbek utk kaw..aku da tension

*syafa*

paahbaek said...

hahaha..syafa,mai la psgkan lmpu kat aku ni ha..tu la padahnya x dak kemahiran hidup dlm memasang lampu