Sunday 24 July 2011

kecewa

Gambar hiasan.aku x pndai pakai selendang :P
Setakat tdg sarung pndai la..


Grr...
nyesal p basuh tudung2 awning tu skali..aku xtau plak ada tdg y kluaq wrna..abis la tdg ariani tu..mak aku tau nanya,beli mhl2 xpndai jaga..dah la 2 helai rosak..satu warna luntuq,satu terleka warna len....nyesalnyaaaaaaaaaaaaaaa

Ni gara2 nak kemas suma2 b4 blik la ni..almot 50% dah siap pack ngn kemas bilik..Aku kemas bilik gaya mcm nak pindah.abis suma benda masuk dlm kotak :P
Bukan apa,rasa secure skit ngn xdak la berhabuk sgt brg2 tu kan

Hari ni dah 24,esk 25 pagi2 dalam pkul6pgi aku bertolak p airport..hoyeh..lma x p airport..ada la dlm 2bulan :P

Sampai mesia insyaAllah dlm 26julai pkul10 pgi..ngeh3
Tapi y sedih nya just 30kg ja utk buh kargo
kawan2 y x beli tiket g better amik SAudi Airlines kot.
murah pun murah,kargo 40kg..
Bagi aku,berat kargo tu sgt pntg utk mengangkot milo2 dan seangkatan dengannya nnti..hahahaa :P

No comments: