Saturday 8 January 2011

edisi gedik + gegeh :P



Salam alaik.He3..bermula pagi semalam,aku dok buat keja gila sambil dok study secara so-so (means x seyes mna pun study). Ada plak masa aku dok begging kat certain friends aku soh depa bagi kata2 semangat or sumtg like dat nak bgi boost up my spirit utk study.

Dah 3 4 hari aku lost dalam dunia sendri y membuatkan aku xdak mood nak study Patho.
Dah la Patho akan dijadualkan exm pada 12jan merangkap pada hari lahir my beloved mother.

So how there Paah,xkan la xmau buat abis baik masa hari y bermakna tu.
If xmau buat utk diri sendri,u should do the best for ur parents at least.Sian mak ayah.Dah la ritu call mak ayah x sihat,so xkan nak bgi mak ayah continue x sht after dengaq my result w/o u put an effort towards it.Haish2..YaAllah.buka la pintu hati ku untuk menerima ilmu2 mu yang terbentang luas ni..Aminn


Lepas buat muka x malu.ada la dalam 15 org dan lbh yang memperkenankan hajat aku nak kata2 semangat dari mereka.Thanks all my lovely friends,seniors n juniors.Dengan membaca kata2 pujangga tu,sedikit sebanyak telah menaikkan semangat aku untuk study :)


Ni adalah contoh2 ayat yang diberi oleh mereka.Jasa hampa amat aku hargai.HOpe suma berjaya dunia akhirat.Aminn.Love u all till heavens,insyAllah n aminn :)


1)paah,in moment i hope u do ur very best!no matter how ur result wiil be..i will be proud if u already do ur best!:D




2)paah!! ganbatte kudasai!! jgn cepat mengalah~ hang kena yakin yg hang boleh!! yosh!! ^_____^ paah yg rajin, study leklok and aku sentiasa doakan hang dapat yg terbaek.....!!


3)paah dearie :)
slmt study patho dgn baik,,smga Allah mudahkn segala urusan :)
yg pnting usaha sungguh2,,selebihnya kerja Dia,,follow sunnatullah ok! ;)
shoot for the moon,even if u fail,u'll be among the stars :)
love from Columbus ♥
disertakan jugak this VC..rindu zaman skolah :)


4)Success is the sum of small efforts, repeated day in and day out.To climb steep hills requires a slow pace at first.Success is blocked by concentrating on it and planning for it.... Success is shy - it won't come out while you're watching.


5)Untuk PAAH my fren..yakin dan percaya pada diri..InsyaAllah berjaya..aku taw hang boleh buat.. =)


6)My dear sist...
jgn cepat putus ase...i noe u can do it gurl...
kate nk smbung smpai master...lets make it real sist...
Go GO Chaiyokkk...!!! *xmo dok jaoh lme2..cecpt abes an blek m'sie..*
ehehhehe...♥♥♥


7)sejam aku mikir ayat..hahaha
to my beloved fren..
study molek naa...bace buku selawat sokmo..
jgn kuat tido walaupon suke tido...(smgt tak??)
buat elok2 exam nih...
lastly jgn senang2 give up..seriously...!

p/s: ta jadi korean denih ha...HAHA..dgr je lagu nih... :)




8)jgn duk stadi sgt..bykkan menonton running man..secret garden..ulang byk kali tgok smpai boleh hafal dialog sume...jgn duk risau nk exam..sbb nti leh tiru kawan...xtau sgt nk jwb..baling dadu ja..ok..boleyh tuh paah...semangat!


9)ang memang dilahirkan x pandai..x segak paah..
snang cita ang memang x ebat laa...
tapi manada org lam donia ni yg jadi hebat tanpa ada usaha.
ang usaha,ang ebat la! hehhe


10)tadi aku saja2 google, pastu jumpa benda ni. xtau sapa yang tulis haha



11)Wahai Nur Farhah Shabir...awat la ang malaih study...ang kna rjin2 study...jgn jd malaih mcm ak...kalu nk malaih...jgn lbih had malaih ak...xelok...haha...kalu ang rjin...ak pun bleh tmpang rjin...tp ang mmg rjin dr ak...xpelik la...:DDD....jgn malaih2 naa...gambate3~...chaiyok2 paah....haha...:: Rock On ::..yeaHHHHHHH~


12)kak paah...good luck


13)paah!!
wat leklok paper nk mai...
toksah dok ingat pelam ja...
hak3...
ganbante kodasai~
fighthing!!


14)dear k.paah,jgn malas2 tau (wpon km pun mls.hehe) study tu elok2..xyahla tension2 sgt.jaga kesihatan.igt pakcik shabir dan mak kpaah (xingat nama) kat umah tu hari2 tunggu k.paah balik sbg dentist..hehe.km pun tunggu gak :) then lastly,i know u can do it!!!goodluck!!


15)paah sayang,,
jgn patah smgt..kalo hg patah smgt,aku lg la patah semangat..cewah..hehe..do the best k utk exam 12jan ni..aku exam lg awal dr hg..sama2 kita wat yg terbaik..kalo plan aku x jd winter ni...aku g mansoura k..:)


16)even i cant bloom to cheer u up...i'm still on ur side..
trust in urself as if u trust an alien
coz happiness cant be gained easily; happiness is like a candy, u may take time, long time perhaps, to feel n taste it. (●⌒∇⌒●) わーい
من جد وجد من زرع حصد



17)paah.. kamu sangat bertuah sbb ramai sangat yg sayangkan kamu =)
byk betul wish utk paah.. all da best!


18)semua org wish nih...aku pn nk tumpang skali la....hg kena relek weh...jgn pressure2....
klu hg tekanan lg x jd keja.....bg tenang lu..then bru study....boley pnyalah....masa byk lg kan....smpt lg...depend kt hg ja guna msa tu cna.... bg tenang lu okeh....bru ley setel masalah slow2....


19)aii paah takyahla study ang mmg dah genius result mmg gempak. okay :p



Ada jugak kata2 semangat x dikeluarkan sbb depa dok tmpg buh kat komen org lain.Tapi semua saya hargai.even ada kata2 y berbau perli apa suma,benda tu ekceli secara x lgsung membakar spirit aku.
Last but not least.Thanks everyone:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 comments:

Miss F said...

bertuah kan ada kawan2 mcm tu =)
all da best!

sekamar rindu said...

salam..

singgah follow ur blog...

***89

LemonShack said...

hoho..pa'ah...really mish u lah...
btw, jawab exam molek2...jgn gabra ngat au...wish u gudluck for exam n everything !!!
muaahhh3~~