Wednesday 22 September 2010

Today: JB


WAHHH

teruja aku bila jejak kaki kat airport senai,jb. first time jugak la aku sampai jb seingat aku la.
xtau la plak kan kecik2 dlu aku penah mai ngn mak ayah,ngeh3.

esk aku n kak aku,benah akan p universal studio.nak round tempat tu abis2an lah =)
Malam ni,kat JB kami tidoq di Tune Hotel.Pilihan bijak gak la.
Dah la murah,cantik,bersih n selesa plak tu.
Mmg x rugi la if dok sini tambah2 if nak save bdget macam kami.hahha

Esk maybe tidoq kat singapore kot.Tapi otel x cari g.Nak gamble ja.Hope jumpa la mna y affordable.cewah!
Tadi ayah ada call pesan soh lek lok kat Sg sbb sana if lakukan kesalahan kecik ja kena saman.Jangan men2 paah.hahaha
Mlm ni just nak round kluaq makan n klu boleh nak cari kedai makan 'Selera Pantai Timur Kak Ani'.Katanya klu makan sana free...hahaha.berangan ja aku.


Kat JB makanan apa y best ek??? =)
Hope perjalanan kami dilindungi Allah.Aminnn

No comments: