Monday 27 September 2010

seminggu lagi :((


Only 1week left.
So bermulalah minggu packing barang2 y nak bawa p sana!
Malas.Malas.Malas.

Barang2 yang nak dibawa pun kena betul2 y diperlukan,sbb kg beg skit bangat.

I'll fly back on Monday, Oct 4th. But meninggalkan penang tercinta thiz Friday sbb sabtu ni sepupu aku nak bertunang di Klang.N alang2 ayh aku tros hntaq aku la kan.
Mak lak xleh nak ikut sebab nak kena teman Diq y akan menduduki PMR next day pas aku fly back to egypt. Gudluck bro =)

Hope sampai sana aku akan mulakan kelas dengan azam n semangat baru.
hoyehhh!
Lepas tu kena p balik Cairo to settle apa y patut.

A lil' bit busy!
Mana x nya,nak settle kan yuran,nak settle kan barang2 untuk gigi,nak settle kan slip result kat cairo.haish!
Tapi xpa la,everything insyaAllah worth in few years!Aminn

No comments: