Tuesday 7 September 2010

kejut sahur!


baru2 ni mak tnya kat aku."macam mna paah gerak adik2 bangun soq masa mak ayh xdak ritu??"
aku dengan slow-mo jawab,"guna ke-ke-ra-san"

hahaha.sure org ingt aku kejam.kak yang kejam.
agak la.ngn adik2 aku ni payah nak berlembut.
lembut depa buat don't know.kasaq depa balas balik.hahaha
nak gerak depa 2 bangun soq agak payah la.(bdget aku sng bgn la.hahaha)

okeh,mula2 aku guna suara y lembut.tone biasa.
xlyn.aku give up.
lps selesai mkn,aku p kejut lagi.dah la bilik depa kat tingkat ats.
kali ni,aku guna tone suara volume 2.
dok sahut ya2 saja.tapi pintu x terbuka.
haish.bikin wa bengang loh depa dua ni.
sampai satu tahap,aku naikkan volume sampai 5 6 tros la.haa.pagi2 dah dengaq aku jerit.
mau x terkejut depa.sian pun ada.

aku selalu guna ayt mcm ni, "haa.makan soq cpt.ka hmpa kenyang dengan tidoq"
hahaha.jht gila.tpi lps tu depa bgn la.lepas aku jerkah,hadir plak perasaan kesian.
tapi demi kebaikan depa gak.=p
sorry pan n diq.

No comments: