Wednesday 26 May 2010

sorry sbb terlupa




Arghhh..
seyesly aku terlupa akan tanggal May 23rd ritu..
Hurm..maalish wahai kwn...
Sesungguhnya aku busy dengan exm...

Ala,mcm la pntg sgt wish aku ni kan??
Klu x wish pun, bukannya x jalan gak mjlis pertunangan hampa kan??
hahaha...
So apa perasaan anda slps jdi tunang org dlm usia muda ni??
he3..mcm best sja...

Xpa la..apa2 pun aku doakan jodoh hmpa berkekalan smpai anak2 cucu...
aminnn!
mkn nasi minyak jgn lupa jmput aku.hahaha


p/s:even tempoh perkenalan kita bru cecah setahun,tpi aku rasa mcm dah lma dah mengenali anda.. ;)

6 comments:

Loki said...

hohh sape ni?? :P

paahdentist said...

hoh..
cpt ja dia ek..hahaha..aku rasa agak excited ada kwn y dah bertunang diusia muda ni..cewah..
identiti dirahsiakan..tpi bukan dak skol kita pun loki..rileks sudah ;)

aina baek said...

sapa?????..aku x kenai ekk???..;p

paahdentist said...

haah..
ang pun x kenai kot
=p

amarhalim said...

budak eshad ka kawen??

paahdentist said...

eh
x2..
he3