Monday 10 May 2010

oh,sangatlah ~~




Oh,sangatlah MALU
1)Pabila ayah aku bgtau y ayah pun bca blog aku,sbb k long aku bukakkan utk dibaca ayah n mak aku..hahaha..segan la..nasib baik the latest entri pasai bnda baik2..if emo thing,sure aku lgi segan ngn my parents ;;)

2)Pabila aku keluaq rumah dengan berpakaian ala2 org gaji i*d** dan terserempak dengan pelajar melayu disekitar kawasan rumah aku..Akan ku mempercepatkan langkah ke destinasi tanpa menoleh kearah pelajar2 melayu itu.Tapi bnda ni aku rjin buat wktu mlm ja..Klu siang mmg la suma org len nmpk ngn jelas..muahahah


Oh,sangatlah SUKA
1)Pabila keja aku men'download' adamaya kat umh aku agak laju ;;)

2)Begitu juga bila aku dwld dirumah k wani..sngtlah laju ;;)
(sbb aku bru dlm proses nak dwld full episode)

3)Pabila aku memahami sesuatu topik itu.Barulah aku rasa,"wow,best jugak sbjek ni". Tapi keadaan ni sgtlah payah aku nak dpt.hahaha.

4)Pabila nota last minute ku terhasil dgn baik n padat!(tpi selalu terjadi sehari sebelum exm sesuatu paper itu berlangsung.hahaha)

5)Pabila melihat 4 5 urat uban di rambutku.hahaha..rasa mcm highlight rambut pun ada kekadang sbb warna putih y begitu menyerlah n aku rasa uban itu cntik.(ni sbb terlalu byk pk kot..hahaha =p)

6)Pabila aku dpt menggembirakan hati org y tgh sdh atau dpt tlg meringankan beban org lain ;)


Oh,sangatlah DOWN
1)Pabila aku terlepas solat subuh..bukan sengaja,tapi sebab tertidoq..Kekadang sampai kelas pagi tu aku pontg sbb sgt mrh dengan dri sndri x terbangun time subuh.Aku rasa sgt berdosa dgn-NYA..huaaa

2)Pabila ada sesuatu terjadi y melibatkan aku.Nak study pun leh effect,ilg fokus n teros tidoq x pun meratapi kesedihan.=p

3)Pabila ada melakukan dosa terhadap-Nya..

4)Pabila aku rasa x mmpu nak merealisasikan cita2 mak ayh aku nak tgk aku berjaya :(

OH..sgtlah aku ni EMO kan??xpndai nak kwl perasaan.Haish2.xsuka bnda ni..insyaAllah i'll try to make my life better n be a good muslimah.aminn =)

No comments: