Thursday 13 May 2010

happy ending



Suma org nak happy ending kan??xkan la nak tgk hero n heroin x bersama at last.xbest la kan??Tpi ada gak certain drama n movie aku xsuka happy ending,sbb kesian kat org ke3.Tmbh2 if org ke3 tu situasi dia amt menyedihkan..hahaha..almost drama korea la..aku sering kali gak tertarik kat hero ke2..=)

Hari ni adamaya adalah episode y terakhir.Suka sgt at last Maya sedar akan keterlanjuran dia..But sian la plak kat Dani.Memang la dia layak terima pembalasan mcm tu..Tapi tetap sian la.Terfikir gak kat benak otak aku,wujud ka laki mcm tu kat dunia ni??If ada,sungguh lah scary bgi aku.He3

InsyaAllah pas ni tumpu study lebih,sbb dah abis dah drama ni.Hope xdak la plak aku terlekat kat cerita lain.Full stop paah!Final dah dekat.Kamu tu byk lagi bnda x revise kot..he3.


Tapi pagi tdi tertengok la plak cerita korea baru.Dah la series.Tapi sampai episode 16 ja.Iaitu God Of STudy..pizah la ni syorkan kat aku soh tgk.N semalam tertengok n mcm best la plak..Ngeh2..Tapi,study y lgi pntg k..Cerita ni pas exm leh tgk..kan??=p(maybe cerita ni bgi aku spirit soh study lagi pulun,mna nak tau kan??hahaha=p)

Bru lepas date ngn kak ainaz..sabtu ni aku akan dijadikan as her patient utk exm practical beliau..hope she will do da best..aminn =)

2 comments:

Khairi Malik said...

Adamaya happy ending, tapi tak feel sangat la...

Anonymous said...

paah.. god of study 2 bezzzz.. tgok r... hahahaha~