Sunday, 11 April 2010

muk n mut




edisi merapu =)

ops..haaaa.dua serangga ni dah kembali menghangatkan suasana rumah aku pada musim panas ni.aku sungguh/agak allergic la dengan cik mut n cik muk ni.

bru2 ni aku g bertapa kat umh anah di cairo,alhamdulillah telinga aku jauh dri gangguan bunyi kepak2 si muk berlaga..

tup2 blik umh,malam tu,yaAllah,nyamuk2 gemuk mengganas
banyak plak tu..agaknya depa rindu kat aku kot.so nak balas dendam la malam tu.so mana tu tidoqku diteman oleh nyamuk jantan n nyamuk betina

pastu semalam plak,lepas usai solat, aku usha la biskut aku...tup2 semut dah start hurung
haaa...cik mut dah start menunjukkan diri dah.payah kot.semut sini plik skit..
semua bnda nak hurung
semua bnda nak makan
semua bnda nak share ngn aku
sampai carrot aku kat dapuq pun dia hurung

weh2..
tau la carrot aku manis,jgn la nak ngap jugak..
adoi...

tu lah cerita musim panas.
idup aku xpenah sunyi dengan cik mut n muk...
tapi at least better depa dua
dari ada cik ti
he3..
lgi aku allergic
=p

4 comments:

syahmi said...

goreng je dua ekor binatang tu.tambah kicap lebih sket.makan dgn nasi!haha

Ifah Ibrahim said...

darah manis kwn aku nie hehe

mira z said...

heh, ngan semot pown nak rebot karot
sian,,kisah d perantauan~~

paahbaek said...

loki:sila jgn meerapu=p

tipah:agak la.hahaha

mira:hahaha..tu la pasai.xphm gak aku