Monday, 29 March 2010

sayabencibutang ;)



post berunsurkan emo =)

apa y dapat ku kata hanya
"aku benci butang"

minggu ni kepala aku berat ngn masalah butang.
muahaha..
bukan x cukup butang ka apa
cukup ja..
ntah2 terlebih

"adakah aku perlu kuat untuk menegakkan kebenaran??
adakah aku perlu berputus asa dalam menegakkan kebenaran??
berapa kalikah aku harus berulang alik ke sikkah(tmpat beli belah) utk menegakkan kebenaran??
bolehkah jika aku tidak dapat menegakkan kebenaran aku jatuhkan hukum haram keatas org yang bertanggung jwab??
adakah aku yang lalai??
adakah aku sengal??
adakah Allah tgh uji aku??
adakah aku insan terpilih untuk memiliki butang termahal??
adakah aku hanya perlu meneruskan projek KH tu tnpa memikirkan masalah smpingan ni??"

tapi aku rasa x berbaloi jugak..
dengan hrga mcm tu aku hanya dapat butang2 tu..
sepatutnya hrga mcm tu aku leh dpt lbh dri butang
maybe aku leh beli satu g kasut converse kat galak tu...
huaaaaaaa
tragis kot...

ni la butang2 tu..xbyk pun..cayalahh.tpi hrga dasat gila


last but not least...
I HATE BUTTON!!

4 comments:

syahmi said...

nk buatapa butang2 tu paah?

drcaries said...

hahah....
mmg Allah nk uji anda la paah jgn terlalu excited sgt ye...hihi
may b ade hikmah ko ko dpt button byk2 tu...hihihi
xpe2 sye sgt memahami pasal button2 ni...sabar la ye....

Ifah Ibrahim said...

napa ang beli butang2 tu paaah? jwb la tag tu..awl2 soklan tu sal aku la hik3

merpatiputih said...

loki:aku nak wat sumtg utk kwn aku...he3..adiah besday=)

moh:thanks dear =)

tipah:buat adiah wehh..=p
tipah,mls jwb leh??