Monday 5 July 2010

selesai!




Syukur kehadrat Allah.
Akhirnya dilema aku dalam minggu lepas dah terungkai.Alhamdulillah,akan ku guna peluang ini sebaiknya.Hope mak terkejut menerima kepulangan anaknya ini.He3.
Sbbnya, aku smpai awl dari mak aku y kini berada di Tanah Suci Mekkah bersama Pan.
Ole2 untuk family dan juga kawan2 rapat dah selesai aku borong siang tadi di
Husin,Kaherah.Sangat lah penat.
Visa dah pun settle even x memenuhi kehendak aku=p
Barang2 dah siap packing.Tinggai nak kemas bilik ja.

Thanks Paan sebab bersusah payah mendapatkan tiket untuk aku,Kinah n Jaa ((:
Sampai KLIA nnti,Jaa akan disambut oleh mak ayah dia dari Ganu,aku plak kena amik domestic flight ke Penang.Tapi nak delay jap kot.Amik pagi 8 julai,so cik Kinah y menetap di Bangi kena la teman aku ek.Jangan tinggai aku keseorangan di airport tu.He3..

Kinah plak nak buat kejutan kat family dia.Sorang pun xtau dia nak balik Mesia.Memula dia kata jadi,at last dia ckp give up kat mak ayh dia sebab payah kot nak dapatkan tiket dengan hrga yang berpatutan dalam masa x sampai seminggu ni.Dah la buat keputusan balik Mesia dengan drastik skali.

Apa paah,ang ingt ni beli tiket bas balik dari Gopeng ke Butterworth?Orang beli tiket bus pun lagi awl.Ni plak aku yang tetiba nak balik ni dri Mesir ke Mesia.Haish2.Tapi aku memang berserah kat Allah.If semua urusan nak balik Mesia dan tiket berjalan dengan lancar,aku rasa keputusan aku balik Mesia ni mmg betul.I hope so;)

Benah,jangan jeles paah balik Mesia dlu.InsyaAllah,ada rezeki kita beraya bersama2 ya.He3..
Last but not least,maalish awi Kak Nad.Org x dapat teman kat nad kat Mesir..Jangan sedih2 ek,insyaAllah kita jumpa kat Malaysia =)))


3 comments:

Ifah Ibrahim said...

waiting waiting weee weee

asparagus malaysia said...

lor..meh la ak jmput hg di klia..nguahahaha.....

nurul said...

paah miss u...