Wednesday 14 July 2010

nightmare



Sejak balik Mesia ni,aku sering kali mengalami mimpi2 yang scary.

Tapi almost mimpi ni aku alami waktu siang.So bukan nightmare la kira,daymare kot.Hahahah(kantoi tidoq byk)=p

1st mimpi tu berlaku time aku tidoq kat bilik kak qila di UUM,b4 zohor kot aku smbg tidoq..Tup2 mimpi hantu la senang cita.dah la aku ni jenis lemah semangat.Even dalam mimpi tu aku bukan y kena rasuk,tpi takutnya mmg xleh blah.Aku terjaga dari tidoq lepas kak qila hantaq msg suruh aku bgn,time tu dia ngn kwn dia kat fakulti ada kuliah,aku sedap tidoq terlentang dlm bilik diA.hahaha

2nd mimpi semalam la..siang jugak.Ni aku tidoq lepas zohor kot.Mimpi ni x dak kena mengena ngn hantu.Tapi mati2 la.tragis jugak cara kawan2 aku mati,aku xdan mati dalam cita ni.Tapi scary la.Ramai gila mati.hua~~

3rd mimpi baru jadi tadi.Siang jugak.Hahaha.Kali ni hantu lagi.Bongok la.Awt la dok mimpi hantu ja.Bukan aku kena rasuk,tapi hantu y rasuk org tu dok ligan aku ja keja.Jenuh aku lari.
Setiap kali mimpi,sure pas bgn aku terus mengucap panjang.Sangat menakutkan.Hurm2.

Tapi semua mimpi berlaku waktu siang.Maybe xmau bagi aku tidoq siang kot.Tapi ngntok la,plus xtau nak buat apa baik tidoq.Hahahaha. =p

Hope lps ni aku mimpi y indah2 ja =).aminn

1 comment:

asparagus malaysia said...

memang sah lepaih ni hg x bleh tidoq siang la.. tmbah2 lepaih lohoq.. hargh3....