Wednesday 5 May 2010

sweetkah?





Aku rasa situasi or some1 tu sweet pabila:

Situasi 1
Yesterday,when i asked some present from my kak ngah n her answered is:
'
Paah bagi hadiah kat kak dulu ok?hahahahah.hadiahnya kak tak mau tgk alasan-alasan yg tak bernas masa Paah nak exam.boleh ka?'
For me,senang ja adiah y kak aku nak tu kot=p

Situasi 2
When i read back all the emails between my dad n me.He always pray for my success n give me some spirit,almost everyday!N some phrase he gave, make me more realize that i have a super duper sweet father .Thanks Allah!

Situasi 3
After a long time i'm not talking with my mom,n one day i called her,at the end of our conversation my mum said "Terima kasih sbb tepon mak.Lepas ni boleh call selalu."..tpi mcm xbest la kan sebenarnya.nmpk sgt aku x selalu call my mom.(but i'm always remember mak!)


Situasi 4
When my sisters always said that they missed me.Terasa dihargai, disayangi n actually i have 3 sweet sista!

Situasi 5
When i'm watching ADAMAYA.Watak adam dalam cita ni sgt2 la sweet...Hope dpt suami y mcm tu suatu hari nanti.aminnn ;;)


Situasi 6
When somebody gave their help to me w/o i'm asking it.Tambah2 masa aku sgt2 memerlukan..Sangatlah aku hargai pertolongan itu.Thanks!

Situasi 7
When my friends admitted that she or he miss me much.Haishh.Sgt lah sweet ada kwn mcm tu.Ka x sweet bgi anda2 suma??hahaha(ni bgi kwn2 y jauh dimata)

Situasi 8
When i saw a sweet young married couple with their child.Sure aku akan tengok ja smbil pk bila plak time aku.Ngeh2.BUkan gatai na.Just pandang terlebih kedepan =p

Situasi 9
Pabila adik2 kandung aku menunjukkan kasih syg mereka kat aku.Tapi benda ni x terjadi.Agak sedih sbb aku ja kot rndu depa 2,depa lgsung x ingt aku.hua~~

Situasi 10
When my PM(pakar motovasi) always give me advice when i need it.Bru aku sedar akan manisnya sebuah persahabatan.

Situasi 11
When i drink milo.Tambah2 kat bumi mesir ni.Kat sni mna ada milo kot.So that is the sweetest moment i had.hahaha

Situasi 12
When someone that i missed also miss me.Tambah2 org2 tu aku syg ;;)

Situasi 13
When i ate sugar.hahaha.(ni kes merapu,n x dpt menjana idea dah)

Situasi 14
When i saw sweet things.Like baby,child or sumthing y menunjukkan brg budak2.Sangatlah comel.


Situasi 15
When i remember azlan,he is my cousin's son.Sgt2 lah comel budak ini..Aku teringat moment aku babysitting him.

Situasi 16
When some1 give me a song to share with me.n the latest song is Hoppipolla by sigur ros.Kepada y berkenaan jgn perasan.Lagu ni y sweet bukan anda.hahaha


Situasi 17
When my schoolmates always mengingatkan aku bila aku almost lalai di bumi mesir ini.Tambah2 dalam bab2 agama n pelajaran.Thanks all!(especially anah,aina n pizah)

Situasi 18
When kakak2 di sekitar aku sanggup layan karenah aku n pertanyaan aku y sgt kuat perasaan inquiry ini.

Situasi 19
When my friend n I always change our problems n pandangan n saling menasihati sesama kmi.Thanks kinah.(xdak la sweet sgt=p.sure beliau geli bila ni pun termasuk dlm ktgori sweet bgi aku=p)


Situasi 20
When k ika,kinah n me always lepak sambil study kat ocean!

Semua bnda ni sweet bgi aku.Banyak lgi kot.Tapi wat masa ni,benda2 ni ja terlintas dlm kotak pikiran ku=)
N i'm sure ada situasi tu org len rasa x sweet,but bgi aku sweet.So xpa la kan?N i'm also sure that suma org ada bnda y depa rasa sweet n pandangan sweet depa kat sesuatu benda tu berlainan.kan?? =)


No comments: