Saturday, 21 January 2012

demam rindukah?? :)

happy skit petang ni
even aku x berapa sihat
demam2 ayam :P
selsema bersin bagai
maybe byk sangat dosa kat Allah kot
tu Allah nak sedaqkan aku y leka ni
Thanks Allah
Engkau jua memahami segala2nya
Even aku masih dalam fatrah imtihan (musim exm)
tapi kena jugak la lawan sakit ni kan
Allah ajaq umat islam xleh lemah.
so aku kena la kuat kan.kan.kan :)

Tadi sambil study *kononnya*
sambil tu dok tweet
tetiba adik aku y dok matrik tu tweet aku

'paah bila nak balik? rindu la nak kacau..haha'
bila aku baca tros la aku terharu n suka
tros aku retweet ayat dia tu :P
bukan apa. adik2 laki aku ni menang susah
nak lafazkan rindu kat aku

klu ada depan mata asyik nak gadoh
n halau aku mai balik mesir cepat2
dah xdak depan mata bru kalot panggil aku balik

kan??
sesungguhnya aku jugak amat merindui ahli keluargku
maybe demam aku kali ni demam rindu
selain demam byk dosa T__T

3 comments:

Khairi Malik said...

bile habis exam? kitorng lmbat lagi~

paahbaek said...

24jan ni last b4 cuti winter. pastu smbg balik sbb ada g subject x midterm. pastu bulan 4 dah mula exm utk 4 subjects y akan dibwa tahun depan. 4sbjek ni xdak final just midterm. nak kata after winter break exm x abis2 sampai final.smpai bulan 7 la senang :P

AmALiNa aFIqAh said...

pa'ah,demam lagi ka??

hmm. jaga diri elok2 naa.

aku doakan hg cepat sembuh & do well in ur exam.

berdoa banyak2 ye :)