Sunday 8 January 2012

post utk tahun 2012

dah lama x bebel
memang xlama dah blog aku ni nak hidup
tunggu masa nak tutup ja blog ni aku rasa :)

akhirnya keputusan nak jalan2 mana winter ni dah aku buat
sorry kak syifa xleh nak spend masa sesama kat newcastle :(
sorry kak azian xleh nak p jaga sepupu2 aku y comel kat Bristol :(
sorry pizah x dpt join ang stay kat manchester again  :(
sorry adz xleh p melawat ang kat germany :(

nak p lagi uk tapi berat hati
sebab rasa rugi x p tempat lain selain uk :P
klu aku anak orang kaya,lepas p turkey leh gak aku p uk kan
tapi faktor duit x mengizinkan
tapi tu pun aku syukur alhamdulillah sebab ada jugak rezeki nak merantau tempat org
kan?
Kena pandai belajar besyukur dengan nikmat walaupun sedikit
Xmau jadi kufur nikmat nanti Allah marah :)

Ritu baru abis satu paper
next paper sbjek Crown n Bridge plak
12jan ni
merangkap hari lahir mak aku y ke-???
Lupa dah
Satgi aku kira len :)

Ok la
doakan aku disini dan juga kwn2 y len
if result ok boleh blik summer break nnti :P
(padahal ritu bdget xmau balik )

No comments: