Wednesday 13 April 2011

cengeng 2


oLA....
aku bru saja mengkhatamkan cerita 1 litre of tears..
Yes..
aku ketinggalan zaman sebab cerita ni agak lama dah kluaq..
Bukan apa..
setiap kali aku tgk episode 1st,sure aku rasa bosan n tros tutup..
postpone nak tgkkk...ada la 2 3 kali aku buat mcm tu
Baru2 ni pun tengok episode pertama pause smpai 2 3 kali..
Tapi after tu,x pause dah..
Nanges lagi ada la...

Boleh dikatakan setiap episode aku menanges...
Dan boleh dikatakan 3 4 hari berturut2 ada sesi nanges :P
Ada skali tu,aku tengok 3 episode sekali gus,ketiga-tiga episode aku berendam air mata..
Xtahan tu teresak2...
siap hidung tersumbat..xleh nak nafas..
emo gila..hahaha...
esk p uni mata bengkak n jadi kecik..
ada skali tu xthn sgt,mata pedih sebab banyak nanges
so amik keputusan nak tidoq awl :P

Berani nanges sebab tengok sorang2 dalam bilik..
KLu ada org,xdaknya aku nak nanges mcm tu..sure control macho :P
So kat orang2 y belom tengok lagi,tengok la cita tu..
Cita jepun..just 11 episodes n setiap episode x smpai 50minit x salah..
Just episode last ja nak dekat sejam..
Tajuk cita tu mmg sesuai lah..
Aku rasa, mau 1 litre air mata jugak aku bazir kan sepanjang 11 episodes tu...

Cerita tu based on true story..
Bout an active,happy go lucky girl y mendapat penyakit y xdak ubatnya..
Isu kekeluargaan dan persahabatan la y buat aku senang nanges tu..
Ngeh2...
Xtau nak classify aku ni sebenaqnya emotional or berhati lembut :P

4 comments:

Nakemah San said...

hang ni la paah. aku dah tengok cita ni 2 kali dah.. dua2 kali gak la air mata aku merembes.. aku rasa lebih kot 1 liter.. hahaha

chenurulhusna said...

haha.khus punya la sush cr blog paah,mujoq paah pi komen.jumpa jgk.ha,follower hang da byk tu.tahniah2:P

Adi Zhaf said...

haha sentimental kot =P

:: Moto dan Empunye Moto Wat Hal ::

paahdentist said...

naemah:hahaha..ketinggalan skit la syg :)

kak hus:haish..xleh lwn kak husna punya g :)

adi:hahaha...emo la tu kan??