Friday, 4 February 2011

saya kufur nikmat

yes..
tu kot boleh aku ngutuk diri sndri.dalam keadaan mcm ni pun aku dok pk pasai kg beg.aku dok penin kepala pk barang apa nak buat balik.
baju ni sayang nak tinggai,
baju kurung ni x penah pakai agi.
baju ni kak aku bagi adiah,
baju ni bla2,bju ni bla2...
haish2..

aku bukan apa,aku ni mmg jenis syg brg2..jenis teliti.senang cakap fussy la. :P
n aku bukan apa,aku punya hati berat cakap payah nak mai sini dah.
yess.mmg x baik aku ckap mcm ni.tapi tu la aku tgh rasa skang.aku rasa peluang nak mai sini balik tipis.. :(
if sesapa nak kutuk aku kufur nikmat.silakan
dalam masa y sama thanks jugak sebab bgi peluang jugak kmi bawa blik 7kg dri xboleh bawa apa lgsg.

so tenangkan hati,tenangkan minda.harta x jamin kita bhagia.cewahh
(ayat nak sedakan hti :P)
n insyaAllah,takdir aku akan kesini lagi masih ada.
think positve alwayssssssssss

3 comments:

~syazwanie~ said...

chill je paah...
insyaAllah tdew pape nye..
hahahaha.. bwk je y pntg2.. =P

nub said...

insyaALLAH boleh p lagi

chocolatierz said...

bab baju tu paahh...tersangat sama la ngann aku!! mcam nak angkut 1 almari