Sunday 27 February 2011

28 feb


hopefully,kak ngah akan bersalin esk :)
xboleh 1mac...tidak akan sama ngn adik bwh aku iaitu pan..hahaha
bapak dengki la aku ni kan..
disebabkan baby tu x keluar 27feb iaitu bersamaan ngn besday aku,so dia xleh gak kluaq 1mac ni..
baby,u must kluaq by esk jugak:)

if baby tu x kluaq gak,mmg kak ngah aku terpaksa bersalin pada tanggal 1mac jugak..
tegar betoi la baby tu kan
im really excited dok tgu family bru dalam family pacik shabir n macik sopiah :)
hope kak ngah melahirkan baby y sihat dan beriman pada masa depan
aminnn

malam semalam bercuti di penang bersama adik2 dan jugak ayah aku without mom..so bersempena 27 feb,mak aku menyanyikan lagu epi besday kat aku tru hp
y xleh blah tu " epi besday to you..u were born in the zoo"

jenuh aku gelak lepas tu.xsgka plak mak aku tetiba nak nyanyi mcm tu kan.he3
lepas ja letak hp,aku bgtau la adik2 aku..jenuh kmi sambung gelak lagi..
mna xnya,if aku born dalam zoo,kiranya mak aku pun turut berada kat zoo la sbb mak y melahirkan aku :P

thanks mak melahirkan paah kedunia.insyaAllah paah akan blas mna y mmpu even paah selalu buat hal :)

4 comments:

Ifah Ibrahim said...

haha lawak nya mcik sopiah

Ninie@Aini said...

excited nak ada anak sedara ye makcik paah..sampai nak baby tuh kuar same D.O.B dgn makcik nyerr..
hehehe..sblm lupa, happy belated bufday...=D

FaraSyeera said...

paah, kak hg da besalin ke blom?

paahdentist said...

tipah:tau xpa..bru aku tau bakat terpendam mak aku :P

aini :he3..thanks :)

paen:udah..2mac 1045pgi :)bby boy