Wednesday 8 December 2010

jeles dengan ayah

tgh dok gila ngn chun hee y clumsy ::)

Tadi masa dok berhiburan b4 study i got an email from my dad.Actually I'm waiting for his email kot,semalam try call b4 ayah fly x diangkat.maybe sibuk nak check-in kot,x sempat nak layan panggilan aku.Banyak nak bagitau ayah aku.He3..

Aku agak tertarik dengan email ayah kali ni.X formal sangat like usual.B4 diz ayah suka guna ayat skema,biasa la orang dewasa nak dekat pangkat datuk.sure la ayat skema kan??hahaha.
but tadi ayah aku ada bagitau weather kat Durham yang sejuk skang ni by using this word, 'paah,sejuk GILA'.Agak impress aku disitu.Ayh bagitau gak pasai salji y tebal.
huaa...xsampai 3minggu aku p umah mak sedara aku kat Durham tu,now my dad ngn family mak tam aku plak kat sana.Aku y tergedik nak main salji x kesampaian,ayah aku y cool n xgedik mcm aku ni plak merasa salji now.Ha la..ayah dah penah main real salji,anak ayah sorang ni x penah agi :(
apa2 pun,Hope they have a pleasant holiday there.

Lama gak la ayah kat sana,till 1 jan ni.So sempat la ayah aku shopping masa boxing day.Fight for good n cute stuff ayah.hahaha
Selain UK,family mak tam akan jalan2 Paris while my dad n aunty kat Durham p Turkey(eja mcm ni ka eh??) even ayah dah penah smpai sana satu ketika dulu dengan my mom.
Tidak depa plan nak mai Egypt tapi harga flight mahal sebab ramai mat saleh lari mai mesir masa negara mereka tengah sejuk abis.Depa akan melarikan diri ke pantai2 di mesir untuk tanned their skin.he3
Mak x ikut sebab nak kena jaga 2 hero dirumah masa cuti sekolah ni.

tengah berfikir2 nak pesan apa kat my dad coz he kept asking me what i want.
hope he buy something cute n fit with me.i trust my dad's taste.
hahaha

n dok pk gak barang apa nak pesan from mesia.
sbb mak anah nak mai sini.so aku nak amik kesempatan la soh mak aku pass apa2 kat mak anah.ngeh3..
bagi cadangan jap..
tapi ritu call mak,n aku cakap kat mak,'paling penting milo eh mak',
he3..mak aku pun dah tau if nak hntaq apa2 wajib ada milo :)

n please pray for my friends n I for this Sunday.We'll having an evaluation day which doing by our doc regarding the artificial teeth yang kami susun lepas banyak adegan sedih berlaku.::))
Hope suma dak gigi doing their best.Aminn :)
gigi palsu(hate iT)

1 comment:

Ifah Ibrahim said...

haha sabaq naa paah...
gudlux