Friday 2 March 2012

hari super senior aku graduate


yeay
tanggal 28 feb 2012 hari tu ada graduation day utk super senpai kat sini
mereka adalah 1st batch doctor malaysia university of mansoura y gred utk dekad ni :P
bukan apa. sebelum ni masa tahun 1980-an ada 2 org doctor dari malaysia mai sambung study kat sini, tapi rasa lagi tinggi dari ijazah .

Yang best, masa hari tu aku sorg ja budak dentist y involve n bleh masuk dalam hall tu sebab aku jadi ajk,penyambut tetamu a.k.a gadis umno :P hahaha.
bukan apa. ada kawan2 cop kan gelaran tu sebab kami dikehendaki pakai uniform baju kurung putih,tudung merah,blazer hitam = bendera mesir :P

tapi sebenaqnya bukan aku sorg ja dak dentist, ada isteri senior dentist aku gred jugak. so suami kak una merangkap senior dentist aku join skali dlm majlis tu as a tetamu. aku as ajk :P
budak2 dentist lain x cuti,aku plak y join majlis tu buat cuti sendri  dengan jayanya.hahaha
penat gila ah lepas abis mjlis tu. balik2 rumah tros syahid T__T

bytheway ni salah sorg kak senior y paling aku rapat, kak mufidah :)
depa x ramai pun. means super senior dari malaysia. dalam 14 org, 3laki n lebih tu perempuan :)
sure lepas ni aku rindu kat kak2 ni T__T
sedih dah xboleh jumpa depa dah.. sure depa pun sedih nak tinggalkan bumi mesir ni even banyak pancaroba dan dugaan.

aku pun xtau mcm mna perasan aku nnti bila nak meninggalkan mesir. sure ada perasaan sedih n rindu akan mesir bila dok kat mesia nnti kan?? T___T

1 comment:

Ifah Ibrahim said...

tahun dpan ang pulak yeay!