Saturday 10 March 2012

gambaq di bantal??

Tadi masa study sambil layan cerekarama kat utube sambil skali-skala usha tweetdeck, aku terbaca la tweet salah seorang orang yang aku follow n she tweet bout something.

Her name quite familiar,but her DP unfamiliar n membuat aku nak view full twitter dia.
Dalam kepala aku ingt beliau org yang aku rapat tu,tup2 bukan.

She just ordinary person which is related to my younger brother yang budget hot tu :P
Then, aku view la profile FB beliau sebab dia buh kat twitter tu.
kat FB aku x fren ngn dia,iya lah.Beliau bukan aku kenai pun
beliau hanya berkawan dengan adik aku tu ja.

Kat tweet aku xkisah sangat sapa y nak follow n aku follow sapa sebab kawan kat situ x ramai mna pun. Tu x amik kisah sangat bout 'aku kenai ang ka?ang kenai aku ka?' punya rules :P
Then bila usha FB dia aku ternampak satu wajah ni mcm aku kenai, then i click view to see large image.
Then,yeah. He is my younger brother :P
aku xtau nak describe apa bila tengok benda ni
yang aku tau, 'budak2 zaman la ni,haish..macam2 :P'




adik aku hot sangat ka sampai nak kena print gambaq dia atas bantal??
n selama yang aku tau n aku stalk,mmt ni memang ada skandel but not this girl :P
p/s: esk saya ada exm oral pathology. pray for me n all my dentalmates :)

kepada tuan punya fb n gambaq. sorry sebab curi gambaq. tapi rasa benda ni related to me as his sister yang penyibuk.hahahhaa

2 comments:

Dr.Fiza said...

hahahahahaahahahahaaha..sbnrnye..ak pon ske adik ang!hahahahaha

paahdentist said...

pastu nak jadi adik ipaq aku ka?? :P