Friday 14 October 2011

tahun tiga dental student :)




Yeah.Alhamdulillah dah seminggu aku kat bumi mesir ni
dalam seminggu ni jugak la berat badan aku sejak sampai sini dah naik 3kg
chinchaaaaa!!
Memang pelik la aku ni,dok mesia x kuat makan
n sekali makan sikit2
padahal kat mesia la org kena bedal makan banyak
nnti payah nak cari kat mesir ni makanan melayu.kan2..
Pelik2
Mai mesir ja makan banyak.
Skali makan tu aku amik dalam kuantiti y banyak
gana ni??
Ritu baru suka sebab berat badan dah turun tahap nak dekat masa zaman f5
la ni naik balik..HUaaa
StressSS(ala2 gary :P)

Gambaq atas adalah pic my lovely n supportive mak ayah
InysaAllah paah akan belajaq abis baik.Tambah2 tahun ni 13 sbjek


Tapi dah dekat seminggu ni mood study aku xmai2 lagi laa
Mood sila la hadir dalam masa terdekat ni
Dah la minggu depan doc dah soh cari patient dah
Patient untuk buat amalgam filling ngan complete denture
Sumpah aku x ready agi utk tu..
gana ni??

No comments: