Monday 13 June 2011

berkelah dlm fakulti


Semalam..almost 6 hours kot nak tgu turn untuk di oral exm oleh doc..
dari kul9 pagi kami bertapa,dlam pukul 3 lbh bru nama kmi(budak2 malaysia) kena panggil..
air liuq dah kering sbb dok ngulang hafal,dah la ada 3 buku utk sbjek prosthesis tu..
Brapa kali khatam dah buku2 tu kmi ngulang

muka penat kan??hahaha.x ckup tidoq kah?? :P
with model bayro


tgu giliran

pastu lapaq x sanggah..mana xnya.dah masuk tengah hari kot
aku pun p la beli mknn nak alas perut y lapaq ni
y lain2 still tegar xmau beli mknn..tkut nma kena panggil ;)

tinggai sampah :)

x lma lepas abis menjamu selera,tetiba mai delivery dari salah sorg suami kepada the only madam utk kelas kmi :)
madam tu gelaran kat sini kepada sesiapa y dah berumah tangga..
dia blnja kami semua dengan air,siap roti ngn sardin bagai..borio pun ada..
tapi aku x ada desire mna sbb dah kenyang kan tdi..just telan air buah tu ja :)

roti ngn sardin

lepas dah kenyang,maka bermulalah giliran utk pelajar melayu dioral exm
masa turn aku,sgt la mendukacitakan :P

soalan pertama dah x puas kan hti doc
kedua half2
ketiga ja alhamdulillah ok

haishh..nasib badan la dpt soalan y aku x 'hadam' abis
dia ikut nasib jenis soalan apa y kita dapat
doc suruh cabut kertas n baca ketiga2 soalan tu,klu rasa susah,ada satu peluang nak tukaq soalan..klu dah tukaq n dpt lgi susah,nasib badan la..jwb jugak la gamaknya :P

alhamdulillah sbb dpt doc y baik hati..
aku just x puas hti dengan cara persembahan aku kat doc..
maybe gelabah sgt kot
blik2 umh semalam.tidoq mau seharian..stress punya pasai :)
rasa semalam macam kena penderaan fizikal,mental,rohani dan jasmani betul!

p/s:thanks kat kak nad,kak aina ngn kak wani sbb cuba nak tenangkan budak emo sorg ni :)

2 comments:

AmALiNa aFIqAh said...

sabo paah sabo .
insyaAllah boleh lepas punya .
aku doakan yang terbaik utk hg .

jgn isau eh, tiap2 kali solat aku doakan utk kejayaan kwn2 aku ;)

paahdentist said...

he3...thanks malin syg :)