Saturday 12 March 2011

sangat manis semanis,honeyrose :P

Honeyrose.
Nama mcm bnda y sweet ja kan??Tapi mmg sweet pun pembuatan benda ni.
Honeyrose ni adalah option lain kepada smoker untuk berhenti merokok.
Ia adalah sejenis rokok herba yang bebas dari tembakau,bebas dari nikotin dan juga tiada bahan tambahan:)
(translate sejibik2 :P)

Nak tau lebih lanjut buka la website ni kot :http://www.honeyrose.co.uk

Aku leh tau pasai benda ni pun sebab tgk reality tv series kat E! Channel,The Kardashians petang tadi. Si Kourtney dengan adik dia nak sedaqkan Kris,mak depa supaya quite from smoking..
Kat situ Kourtney buat plan soh Kendall buat2 smoking,then kena tangkap ngn mak depa then kena marah.
So bila kena tangkap,Kris ingt si Kendall ni smoke pun sbb ikut perangai dia.
Starting from that,Kris cuba nak merawat ketagihan rokok beliau.
Cool..Nasib bek sedaq dri..he3

Kekadang aku suka tgk life this family even mmg 360darjah lain dari kehidupan org mesia yang beragama Islam.Bukan nak mengikut just membuka minda aku sal dunia luaq n tau bnda2 mcm pengetahuan am ni :P

Satu g reality show y aku ska follow ialah Kimora: Life in the Fab Lane
Tadi aku tgk iklan dia dah ada baby boy..Menarik! Aku kagum ngn Kimora even dia busy,fussy,suka mrh org bawahan..tapi dia cuba nak jadi the best mom to her child :)

No comments: