Friday 23 January 2009

~nothing much 2 say ma...~

salam....
he3....hurm,malu la plak nak tls...
si tim ni usha2 org lak...
ahaks~~....
adoi....nak ckp apa ek???
ni my 1st coretan in our blog....
he3...
suma org pakat dok tnya...
'paah,bila nak melalut dlm ni'...
paah,ang sorg ja x tls apa2 agi..'
k fine....
n bnda y aku sllu dok jwb..
x dak idea agi la...
b4 wat blog...idea mencurah2 ke ldg gndum...
jadi lak koko crunch...
yum2~~...
hahaha...
lama x mkn koko crunch...
adoi,tingt la plak kat umh......
tingt my diq...
slalu gak brebut mkn bnda mcm ni dlu ngn dia....
hurm....
tingt gak milo...
nsib la dok sini....
milo x dak kat sini...
x dak la trasa sgt...
kan milo kena boikot...
mcm na la ngn adik aku kat mesia...
dah la mknn asasi dia,roti cicah milo...
aku pun sllu gak wat mcm ni lau mls mkn nasi...
he3....
dok sini x leh la x mkn nasi....
x dak istilah mls mkn nasi....
coz always lapaq ja...
hu3....
tu brt bdn nek gila2...
kuat mkn seyh....
he3...
antara kmi 3 org,aku la plg kuat mkn...
he3...
pirana katakan....
hek3...
hurm....
ekceli...i dont know what to say laa....
x dak idea la nak ckp apa....
hahahaha....
hurm...bru bgn tidq ja ni....
terkejut beruk seyh...
bgn2 dah kul 1pm....
tros gosok gigi,usha periuk,den mkn...he3....
segan dowh nak g usha bilik tim ngn hana...
mna x nya...
depa dok pulun study...
aku lak bru bgn tidoq...
seyes segan...
muka sememeh agi....
hahaha...
pas abis mkn,aku join la depa dlm blik...
si oni,kak long n kinah pun ada...
suma pkt dok gudmorning to me...
hahaha....
aku la ratu tidoq kat umh ni....
suma aku kuat...
tidoq kuat,mkn kuat...study??so2 la...
he3...
trok2...
paah bila la ang nak brubah....
u must change....
he3...
hurm,dok try calling2 ustaz fitri...
org y pegang my belongings...
ayah n mak aku krim kat AQ ahd lps....
dah smpai sini dah brg2 aku rbu lps....
he3...x sgka siot....
i'm quite shock n epi maa...
mna x nya...
ingt smpai awl bln2...
but now,x dpt2 brg2....
hu3...
tention la...
pyh tol nak dpt ckp bila call ustz tu...
bila dah dpt,line lak x clear...
adoi...byk plak dugaan aku harus trima...
hek3...
hurm,ahd ni ada exm ractical chemis...
doakn kmi suma ek...
he3...
apa g ek nak oyak???
ha,i'm still blur la...
x tau nak susun jadual wnter break ni.....
nak g dumyat,nak g cairo agi,g maa'rod kutub agi...
tpi xtau nak p mna dlu....
tapi jln2 gak...
study kena truskan...
sebab pas wnter break,dak2 dentistry ada exm agi...
hua...
x leh nak rileks sgt...
hahahaha...
(padahal la ni byk rileks dah)....
hurm...sorry laaa...
x dak bnda nak ckp....
so mrapu ja la ni...
maalish ek...
n tq coz sudi bca bnda ntah pa2 ni...
t bila dah ada idea...
org antaq agi ek...
hurm,to my kak ngah kat mesia...
selamat disunting org ek...
he3...
paah miss hmpa suma...
ok la...
nak g mndi...
toilet dah memanggil2 my name...
hahaha...
daaaa.....

by:paah baek sgt2..muahahahaha

No comments: