Friday 16 December 2011

cengeng

salam alaik.
patutnya dah atas katil dah.tapi dok golek almost setengah jam so aku trun la dari katil n mengadap la laptop ni balik :)
dah tukaq layout even xdak la cun sangat
sbb ada pembaca complain pasai double text dari setiap entry
aku perasan bout ni just malas nak cari masa untuk alter benda tu

Hari ni hari khamis dan aku ada section prosthesis
iaitu kelas dimana kami semua kena belajaq buat gigi palsu penuh atas bawah
nak jadikan cerita hari ni hati aku sangat rapuh
sebab patient aku 2 kali berturut2 xmai waktu kelas tadi, n abang dia sendri suggest untuk aku amik patient baru
tros aku terduduk sebelah ammu yang sanggup nak gantikan tempat patient lama aku
sanggup pun mcm biasa la. berbayaq la.xdak la sanggup free
melepaskan kesedihan kat sebelah ammu tu
mengenangkan nasib aku
berfikir kesusahan yang aku kena lalui semula
tapi tetap redha dengan ujian kecil Allah ni :)

Kalah jugak aku dengan air mata
Ternanges aku tadi,sampai doc pun datang menenangkan aku
Classmates y nampak pun cuba tenangkan aku
tapi tadi makin ditenangkan,makin teresak aku dibuatnya
Mana xnya,dah la agak lambat dibelakang
PUlak tu, banyak duit dah dilaburkan untuk macik tu
Dah tu, special tray pun dah siap jugak memerlukan wang utk siapkan nya

DAh la tu,aku rasa aku xpenah menanges untuk dental work sepanjang 3thn lebih menjadi student dentistry
Dah la tu,xpenah menanges depan kawan2 kelas
Malu wehh
Hahahha
Memang makin besaq aku makin pandai menanges
tambah2 benda related degan family
n klu aku sorg2 tengok drama,tapi drama pun almost air mata akan murah jika benda related dengan kekeluargaan :)


Tapi syok jugak tadi
Sebabkan menanges,aku murah rezeki
kak alia belanja kek
kak husna plak belanja aiskrim
jaa plak offer nak tolong nanti
hahahha
macam ni boleh la nanges selalu kan?? *kidding*

Malu plak bila pk awat la aku leh nanges
haish.. tetiba macik tu memang ada hal n xleh hadirkan diri n ada minggu depan x ka aku malu??
Hahaha.Lantak la
Kalu macik tu mai lagi aku syukur sangat kat Allah
kalu mmg macik tu xmau buat dah ngn aku, terpaksa la amik patient len
hidup mesti diteruskan

Miss home :(

2 comments:

AmALiNa aFIqAh said...

sabaq pa'ah. macik tu bz kot. think positive wey. hg kena kuat.
aku doakan yang terbaik utk hg dear.

namo nanges2 da tauuu =)

Anonymous said...

aku syg ang paah..
nanges tu kadang kadang perlu untuk sedikit kekuatan buat kita

sabaq kadang kita diatas kdg dibawah
tp pasti suma nya yg terbaik..:)