Sunday 13 November 2011

terlentang kekenyangan :)




Wah.. malas gila lately ni.
Ritu baru balik bercuti dari Hurghada,Mesir.
Dah almost seminggu aku p, tapi gambaq dari cammy aku x di transfer agi kedalam lappy ni
So nak upload kat fb tu lagi malas la kan sebab nak buat basic things pun malas :P
Bukan apa, sampai ja Mansoura hari Isnin lepas,esk tu Selasa aku busy dengan sambutan adha kat Mansoura.
P 'keja' kul10.30pagi balik 'keja' plak 10.30malam.
Seyes penat tapi best sebab aku involve dengan makanan :) :)
Hari2 lepas tu pulak sibuk menghadiri jemputan rumah terbuka
Rabu,Khamis,JUmaat memang perut aku full sampai nak pecah rasa
Rasa x makan banyak pun,tapi seyes sampai xleh nak isi perut ni dah
Adakah perut aku mengecil or mmg aku y makan banyak??
Hahaha
Raya ritu aku  p umah patient aku siap. Beraya dengan org arabb ;)
Raya korban kat mesir ni memang meriah. N aku rasa envy jugak la sebab xdak kat Mansoura masa korban dibuat.
padan muka,awt p lari bercuti kat Hurghada kan xleh join org tumbangkan lembu bagai :P

Ni anak buah aku. Aqif. Aku curi dari fb abg ipaq aku :P Sian aqif penat melapah lembu kot raya ritu.hahaha.
Miss u sooo much la sayang :(

2 comments:

Khairi Malik said...

"keja" tu keja apa?

paahdentist said...

ritu jadi ajk mknn utm smbutan raya korban dgn mjlis meraikan pengantin sesi lepas.he3..
consider as keja la kan :)