Wednesday 18 February 2009

again just berceloteh




salam suma..
morning...
muahaha...
sorry laa...
i da only one x penah agi nak cita apa2 bout us...
merapu ja keja...
kalau x pun just take article from sumwhere n copy n paste...
he3...
so lazy...
hurm....
la ni awl pgi..
lagi 2jam muazin nak azan subuh...
tadi we all smbut besday auni...
housemate kmi...
he3...
epi besday auni...
may ALlah blasah u...
ops..he3...
kejam aku...
may Allah bless u n u'll get what eva u want k...
amin....
agaga...
xdak idea ekceli ni...
hu3...
hurm,x pa la...
nak bgtau ja...
mgu dpn we all exm microb...
so dok sibuk mentelaah dat subjek la...
suma tu buat aku takjub n kagum terhadapNya...
masyaAllah....
he3....baek sat :p
yaAllah...
blurr seyh...
tpi nak gak antaq sumtg kat sini...
xmau la just moh n hana ja wat...
kata blog bersama...
xcun la lau aku goyang kaki tgk depa ja dok wat...
i need to sedekah my idea n cita gak kan...
x gitu...???
haaa...
apa ek...
xtau lak nak ckp apa...
xpa la...
skang aku dok lyn cita spa Q2...
cita tu agak best...
tpi pelakon dia,ntah la...
xtau nak ckp apa...
sian lak tgk depa2 tu....
tpi aku tetap nak lyn...
xtau awt...
he3...siang tdi tetiba aku kepingin nak tgk cita antu melayu bodo2...
saja ja...xtau awt....
tym dok masak,tetiba dok tengiang-ngiang suara org y scary pgil sum1...
nada mcm cita antu mlyu r...
den p la buka website tv3...
lyn la cita KELIWON...
he3...
kak anis ngn oni dok nyorok blakang aku ja tym usha dat story...
aku ngn hana lak just senyum ja tgk cita tu...
moh lak sumtime mai dok kacau kmi tgk...
dia keja sakat k anis ja...
sian k anis...
kamilah lak just diam ja tym tgk...
he3...
she like my lil' bro...diq
just see without any feeling...
he3....even cita tu lwk pun...
muka sekupang gak dia wat...
smpai penah k long aku ckp kat diq...
rugi ja bwa diq tgk wyg...
x dak ekspresi muka...
he3...
diq2....miss u so much...
rindu aku kat dia menjadi2 la...
smnjak 2 menjak ni...
xtau awt...
biasa ksh syg seorg kakak kan...
acecece...
poyo ja ayt...
he3...
ok la...
smpai sini ja la kot...
sorry la mrpu ja ni...
sure bosan kan baca monolog aku ni...
muahahaha...
sian hmpa...
i take u allnya time....
he3...
k la...
now i'm in mood MIKU^AH...
he3...
hnya certain ja tau bout ni...
but hope suma doakn mood aku ni mnjadi ngn jayanya...
pray  4 me k...
he3...
k,daaa
salam alaik~~

postby:paahygsukamerapu~~

No comments: